Tonton Video Cara Legakan Sakit Sinus Dengan Urutan

✅ CARA URUT UNTUK LEGAKAN KESAKITAN AKIBAT MASALAH SINUS

#SHARE dan #SAVEPOST dulu jika belum sempat tengok video supaya yang lain juga dapat manfaat dari urutan ini.

“Kak Mastura, nak tanya, lepas guna sinus kit beberapa hari, tekak saya asyik berlendir dan bau busuk. Haritu kan, saya tak ludah lagi, masih dalam mulut tapi dah berbau. Baunya tu macam.. emm.. entah la. Busuk lah. Adakah normal?”

Ada yang tanya fiona kenapa lepas guna Herbal Sinus Relief Kit ni lendir di dalam mulutnya berbau busuk.

Sebenarnya, ini antara FEEDBACK yang fiona tunggu. MEMANG macam tu tau bila lendir lama dah CAIR, BERGERAK dan TURUN.

Dia akan turun ke bawah dan kita mesti keluarkan. Kalau bayi, bila lendir bergerak, lendir tu akan keluar samada dengan najis atau muntah. Bayi tak boleh keluarkan sendiri lendir atau kahak dia tu.

Berbeza dengan orang dewasa, kita boleh keluarkan sendiri. Memang akan berbau busuk sebab dah berapa lama duduk dalam sinus tu tak bergerak. Semua herbs fiona guna ada fungsi untuk cairkan, mudahkan pergerakan lendir, mudahkan pernafasan, keringkan hingus, redakan sakit kepala dan kurangkan keradangan akibat jangkitan kuman.

Dan tahu tak, lendir yang duduk dalam rongga sinus di muka kita tu, bila kena jangkitan kuman, memang baunya sangatlah BUSUK. Bila dah lama, lepas tu tak bergerak pula, bau dia memang buat orang sekeliling boleh pitam.

Nak berkongsi cawan pun orang boleh jadi geli sebab melekat sisa lendir hijau yang busuk di cawan tu.

Okay,

✅ KENAPA FIONA HASILKAN HERBAL SINUS RELIEF KIT NI DENGAN URUTAN?

Pertama, fiona ni ibarat family herbalist. Apa yang fiona hasilkan adalah based on masalah yang ahli keluarga atau rakan-rakan terdekat alami.

Kedua, fiona taknak produk ni jadi produk biasa-biasa yang hanya untuk sapuan atau sedutan saja.

Ketiga, mahukan remedy untuk sinus yang mudah dibawa ke mana-mana dan tidak comot atau melekit apabila digunakan.

Keempat, mahu hasilkan remedy yang boleh menjadi first aid 100% selamat dan natural untuk sesiapa saja termasuk mereka yang mengerjakan umrah, haji atau pergi melancong.

✅ KENAPA URUTAN PENTING?

Urutan penting supaya kita boleh galakkan lendir yang tersumbat tu cair dan bergerak. Siap pakej aromatherapy untuk redakan sakit kepala yang dah berzaman.

Setiap herba dipilih dengan berhati-hati, dinilai khasiatnya, dinilai berapa usia minimum yang boleh menggunakannya, siapa yang dilarang dan apa efeknya.

Disebabkan ada yang tak faham cara urutan fiona tunjuk dalam kad panduan, maka silalah tengok video di bawah ni ok.

Tolong ok FOKUS pada CARA URUT, bukan tengok tangan fiona yang montel ittew. Hihihi.

Jangan tak tau ok, ada yang fokus tangan montel tu tau. Tergolek terus!

✅ DI MANA ANDA BOLEH BELI SET INI?

Beli saja di link WHATSAPP ini.

ATAU

Di link WEBSITE sini.

Mastura Rashid,

Fiona the herbalist

 

Nak tanya sesuatu?